突然间的小任性

Friday, August 8, 2008

今天的我
做了一件自觉任性的事。。
非常emo 的我
今天听从了内心的声音
拒绝了某人

老实说
这行为真的有些无理取闹,任性妄为的。。
因为那个用来拒绝的理由,
真的不像理由
只像一个用来敷衍的借口
但是
我没后悔
因为拒绝他的这项要求
是我一直以来很想,很想,很想做的一件事
所以
当我拒绝后
我是十分雀跃的

我想
我真的是一个超级无敌任性的家伙吧

1 people have something to say...:

hchin said...

hahahaa..finally i can read ur blog~!!too bad..i cant b d first to comment on ur blog..nvm..i wil rajin2 on9 n read ur blog..jia you ba my frd~!!is fine..once u feel is rite..jz keep it on..may u everyday oso happy~!!-)dun b emo la..b human..E-M-O..haha..sweat la..-P

LUV:sa po hc-)

Design of Open Media | To Blogger by Blog and Web