朋友

Tuesday, August 12, 2008

今天的Blog想特别献给几位好朋友~~
他们一直在背后
支持鼓励
让我相信自己的决定,
让我不再疑惑自己的想法。。

L:
今天的出游,真得很开心
KFC好好吃,故事好好笑。。
跟你在一起,似乎有说不完的笑话,听不完的故事,
以及
源源不绝的快乐和开心。。
(真希望我也能带给你这样的快乐~~ )
然后,又来一番枕边恳谈。。
替我将压在心中的负担及心事
轻松解御
只能说
做你的朋友,真棒!!!
(对了,巧克力糖圆真好吃。。谢谢招待!!不好意思,没什麽贡献。。现在深深忏悔中。。)

H:
好久没和你谈谈八卦,说说心事了。。
今天真的好难得,好难得能和你凑在一起谈谈天了。。
连本来不想讲的事
都毫不保留地说了出来。。
只能说,
你真有使人乖乖透露的本事呢!!哈哈~~
不过,
真的是因为你让人有安心的特质,
让人毫不保留的信任。。
所以才会说的
想说,你真得很了不起!!
还有
谢谢你支持我的决定。。
否则,
我可能还不能跳脱出那情绪呢!!
谢谢啦。。好朋友!!

A:
这几天,都是让你承担着我的心事
真得很感激~~
ALIGATOK GOZAIMASU!!
希望没把你闷坏。。
我这几天有些不专心
有些忽略了你,真得很抱歉。。
不过
我绝对会遵守承诺的 (发誓!!)
所以
别担心哟!!呵呵。。
(对了,要记得适当的发泄哟~~ 我不介意当你的肩膀或垃圾桶的。。尽管来找我吧!!呵呵。。)

K, M, T, J, W:
也要谢谢你们带来的欢乐
有了你们的帮忙
有了你们的陪伴
有了你们的鼓励
有了你们的一块疯。。
我才能这么疯狂愉快地度过我的首一年~~
我们也要一直当好朋友喔~~

爱死你们了~~ MUACKS~~

6 people have something to say...:

hchin said...

hmm...after reading tis..really make me soooo GAN DONG leh!!!hahaa..hmm..long time no ppl praise me liao leh..u praise me til i wna fly d..luckily at library now..mny ppl PULLING my chair..wawa...swt la..yupp..any decision u made..i wil 300% support..yeah..luv u tis frd too~!!reasllly long2 din gossiping d..hmm..nx time shld b afte EOS ba..hahaa..lookin fwd to go gai2 wif u ..makan2..shopping..gossiping..hmm..SSTEAMBOAT!!n of course the most SYOK is travelling~!!!k la..planning to go wheere for tis yr end ba..hahaa..-P
may u alwiz happy n cheerful~~coz ur SMILE is the killing weapon for me!!!hahahaa-Pmuackssss-P

l^wei said...

哇哇哇~~~看完了本人真是一把鼻涕一把眼泪呢!(吸鼻涕ing,谁谁谁快拿张纸巾给我!)你这样写我,小心我会爱上你勒。。虽然我知道你喜欢我很久了~哈哈。我告诉你翁小姐给三百巴仙支持,我当然不能输她!我给八百巴仙支持!还顺便一路发!一起八!加油吧,姐妹们!啊哈哈哈哈

hchin said...

weh weh..lidat oso wanna berebut wif me meh ms hii..i now rise my precentage to 1000%...4 digits now leh..hahahaa-P

l^wei said...

hchin~ do u realise we two start syiok sendiri here? hahaha, c? siok yean dun wan reply us liao leh...she mayb think that we re two siao zha po here saying nonsense~~kaka....u 1000% too late alr, cant tambah like that de lah....(p/s: super ordinary malaysian rojak language!)

雁姑娘 said...

hey~~ i just forgot to leave a msh here la~~ not ignoring you two... ( But it was really funny seeing you two rebut like this... You two really ber mo4-qi4 lo.. )
SUPER DUPER TOUCHED la~~ Hahahaha..

Thanks for the support!! Appreciate it.. Number doesnt matter la... both oso reach max edi lo...

Muacks...

Anonymous said...

aiyo...dun worrylah...i noe ur feelings...won't blame u for 'ignoring' me last few day...
i'll alwiz b there whenever u 1 2 talk to sumone...thanks 4 being listen to me dis few day...u r d oni 1 who noe my feelings...
i'll oso keep my promise on u...
gambatehlor...

Design of Open Media | To Blogger by Blog and Web